Sivut

perjantai 4. toukokuuta 2012

Missä mun liikunnat?

Laskin viime kuulta mun liikuntaan kuluttamani ajan ylös, ja tulos oli hiukan masentava: 7,75 tuntia. On totta, että mä oon nyt liikkunut vain lyhyissä pätkissä enkä tehnyt juuri lainkaan asioita, joista todella nautin ja joiden parissa aika kuluu kuin siivillä (futis ja ratsastus). Sikäli ihan odotettu tulos. Kuitenkin vielä reippaat puoli vuotta sitten tuo saattoi helposti olla mun liikkuma määrä viikossa. En kuitenkaan ota paineita, sillä hurjaa eteenpäinmenoa on havaittavissa verrattuna alkuvuoden lukemiin. Ja itsekin tiedän, että jahka pääsen kotiin, niin...

Toisaalta kun nyt katsoo vaikka tuota ylläolevaa HeiaHeia:n grafiikkaa viimeisen kahden viikon ajalta ja vertaa sitä alla näkyvään vastaavaan, joka on mun helmikuun aktiivisimmalta ajalta, voi olla ihan tyytyväinenkin tämän hetkiseen tilanteeseen. Eli liikunnan suhteen ollaan ainakin menossa parempaan suuntaan, enkä usko, että olisin jaksanut olla näinkään aktiivinen, jollen olisi tätä blogia pistänyt pystyyn. Nyt saan paremmin tsempattua itseäni varsinkin, kun tiedän, että tätä saattaa ainakin kolme tyyppiä lukea. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti